fbpx

ניקוי וילונות

הגר בר- אוברוצקי

הגר בר- אוברוצקי

ניקוי ותחזוקה של הוילונות

ניקוי תקופתי של הוילונות חשוב  מכמה סיבות:

מראה – עם הזמן הוילונות צוברים לכלוך אשר פוגע במראה שלהם. הצבעים מתעמעמים, והוילון נראה אפרפר ולא נקי.

בריאות בני הבית –  הוילונות צוברים אבק , פיח ולכלוך במשך הזמן, ובני הבית נושמים את כל זה. בכל בית רצוי לנקות את הוילונות לפחות פעם בשנה. אם אחד מבני הבית אסתמטי, או סובל מאלרגיות – כדאי לנקות אותם כל כחצי שנה.

שמירה על הוילונות לאורך זמן – הלכלוך הנצבר על הוילונות , ביחד עם החשיפה לאור השמש, מחלישים את בד הוילון במשך הזמן. הלכלוך מקשה את הבד, וגורם לו להיקרע ביתר קלות.

תחזוקה של מסילות הוילון, או המוטות שעליהם הם תלויים –  במשך הזמן  אבזרי התליה מתבלים- גלגליות נשברות, ההתקנה מתרופפת ומוטות מתעקמים. הוילון מאבד את צורתו, ולפעמים גם נגרר על הרצפה. כדי שהוילון ייראה במיטבו ויישמר במשך שנים רבות, עליו להיות תלוי ומותקן כמו שצריך.

ב"תכלת" אנו מתמחים בניקוי וילונות  מכל הסוגים. אנו  אוספים את הוילונות מבית הלקוח, מזהים את סוג הבד ומתאימים לו את סוג הניקוי הדרוש. אנו מנקים את הוילונות באופן מקצועי, ומרכיבים אותם בחזרה בבית הלקוח. אנו גם מגהצים גיהוץ סופי את הוילונות לאחר תלייתם, בבית הלקוח. אם נדרשים תיקונים לוילון או לאבזרי התליה, אנו מבצעים גם אותם באופן מקצועי, ומחליפים את כל הדרוש.

לקבלת הצעת מחיר כדאי למדוד את הוילון- רוחב וגובה, ולהתקשר אלינו לטלפון  050-7627852, או לפנות  דרך "צור קשר", ואנו נשוב אליכם עם הצעה בהקדם האפשרי.

נהניתם? שתפו את הכתבה עם אחרים...

Facebook
Email
Pinterest
Reddit
WhatsApp

כתבות נוספות

תכלת וילונות - ניקוי וילונות
וילונות
הגר

ניקוי וילונות

ניקוי ותחזוקה של הוילונות ניקוי תקופתי של הוילונות חשוב  מכמה סיבות: מראה – עם הזמן הוילונות צוברים לכלוך אשר פוגע במראה שלהם. הצבעים מתעמעמים, והוילון

להמשך קריאה »
וילונות לחדר שינה - תכלת וילונות
וילונות
הגר

אפשר לכבס וילונות בבית

איזה סוגים של  וילונות ניתן לכבס בבית? בעיקרון, ניתן לכבס בבית וילונות קפלים מכל הסוגים, וילונות רינגים, לולאות, השחלה , וכאלו התפורים עם סרט כיווץ.

להמשך קריאה »
וילונות לסלון - תכלת וילונות
וילונות
הגר

בדי פשתן

בדי פשתן למראה כפרי ואוירה חמימה בדי פשתן בעלי מראה ייחודי ונפילה אופיינית. הם מתאימים מאוד לחללים שאנו רוצים לעצב במראה כפרי, ושאנו מעוניינים ליצור בהם

להמשך קריאה »

אנחנו פה כדי לעזור לכם להלביש את הבית שלכם, אז…

צרו קשר